DOKARMIAMY PTAKI – GRUPA „ZAJĄCZKI”

Zima to nie tylko czas zimowych zabaw ale również czas kiedy pamiętamy
o naszych skrzydlatych przyjaciołach.
Dlatego dzieci z grupy zajączki postanowiły zorganizować ptasią stołówkę.
Dla ptaków przygotowały specjalną mieszankę nasion, którą sypały do karmnika.

czytaj »

INNOWACJA PEDAGOGICZNA W GRUPIE „ZAJĄCZKI”

W grupie zajączków realizowana jest innowacja pedagogiczna
pod tytułem „Kocham czytać -od samogłoski do sylaby”.
Innowacja ta jest kontynuacją działań zeszłorocznych i ma ona na celu
wykorzystanie nowej metody nauki czytania już z dziećmi 3 i 4-letnimi.

czytaj »

DZIEŃ PRZYTULANIA

21 stycznia przypada Międzynarodowy Dzień Przytulania.
Z tej okazji w piątek w naszym przedszkolu mieliśmy możliwość go obchodzić.
Poprzez wspólne świętowanie chcieliśmy przypomnieć, jak ważne
dla rozwoju dziecka – przedszkolaka jest przytulanie.

czytaj »

DZIEŃ BAŁWANA W GRUPIE „PSZCZÓŁKI”

Światowy Dzień Bałwana obchodzony jest 18 stycznia.
Dzieci z grupy Pszczółki pamiętały o ulubionym przez nich symbolu zimy.
Podczas zajęć dydaktycznych przedszkolaki wysłuchały opowiadania
o bałwanku oraz wspólnie wykonały jego papierową wersję.

czytaj »

INNOWACJA PEDAGOGICZNA W GRUPIE „MISIE”

W roku szkolnym 2023/2024 grupa „Misie” realizuje innowację
pedagogiczną pt.„Przedszkolak w świecie sztuki”.
Głównym założeniem innowacji
jest rozszerzenie treści programowych
z zakresu szeroko pojętej sztuki.  

czytaj »

EKOPRZYJACIELE

W ramach realizacji programu „EkoPrzyjaciela”
w naszym przedszkolu zostały przeprowadzone
następujące zajęcia:

czytaj »

WIGILIA W GRUPIE „MISIE”

W piątek 22. grudnia grupa „Misie” zasiadła
do wspólnego wigilijnego stołu. Zanim to jednak nastąpiło
przedszkolaki samodzielnie przygotowały świąteczny stół:
rozłożyły dekoracje, nakryły do niego,
a także przygotowały przyniesione smakołyki.
Następnie dzieci złożyły sobie życzenia,
po czym zasiadły do zajadania przygotowanych pyszności.
Na koniec dnia na dzieci czekała niespodzianka
– każdy otrzymał mały, świąteczny upominek. 

czytaj »